Next Black

Next Black

Uued tehnoloogiad, jätkusuutlikkus ja innovatiivne lähenemine muudavad ka meie riideid. Next Black dokumentaalfilm tutvustab disainereid, innovaatoreid ja liidreid, kes kujundavad meie rõivaste tulevikku. See pole film moeuudistest, vaid sellest, mis edasi saab.

Mis on The Next Black?

The Next Black on dokumentaalfilm, mis kutsub kokku disainerid, innovaatorid ja muud rõivatööstuse tuleviku kujundajad, et arutleda rõivaste valdkonna uue kontseptsiooni üle. Arutlusele tulevad tootmisküsimused, meie suhe riietesse ja see, kuidas inimesed nende eest hoolitsevad. Kõigil, keda intervjueeriti, on oma värske nägemus rõivatööstuse tulevikust – ja kõigil neil on kindel soov praegust olukorda muuta.

Miks The Next Black?

The Next Black püüab meile näidata, mida inimesed kannavad ja pesevad – nii täna kui ka homme. Jälgime, kuidas uued tekstiilid ja tehnoloogiad mõjutavad riiete loomist ning kuidas kasvav mure jätkusuutlikkuse pärast muudab igapäevaseid pesupesemisviise.

Protsessile lähemale

Kui me teame rohkem, kuidas riideid valmistatakse, on meil lihtsam otsustada, mida kanda

Tutvuge uuendajatega

adidas

adidas viib sportlaste tegevuse jälgimise uuele tasemele, tuues turule otse spordiriietesse paigutatud uudse tehnoloogia.

BioCouture

BioCouture on maailma esimene biodisainiagentuur, kes töötab selle nimel, et hakata riideid tootma ilma mürgiste jääkideta.

Patagonia

Patagonia on tuntud oma jätkusuutliku tegevuse poolest, propageerides vastutustundlikku tarbimist ja ringlussevõttu ka rõivatööstuses.

Studio XO

Studio XO kujundab riiete tulevikku, luues rõivaid, mis muudavad kuju, lõiget ja värvi vastavalt kandja soovidele.

Yeh Group

Yeh Group teostab innovatsiooni, mis aitab vähendada kahjulikke keskkonnamõjusid, kasutades kanga värvimiseks vähem vett.

Miks me hoolime?

Innovatsioon on meie DNA. Me püüame olla sammu võrra eespool ning just seetõttu püüame me juba täna riiete eest uutmoodi hoolitseda.

Vaata: The Next Black

Moed mööduvad, stiil jääb. The Next Black on dokfilm, mis esitab väljakutse kogu riietega seonduvale temaatikale, sealhulgas rõivatööstusele. Saage tuttavaks disainerite, innovaatorite ja muude rõivatööstuse tuleviku kujundajatega.

Tulevikuriided juba täna

Meid huvitab, mis edasi saab, sest me tahame tuleviku vajadusi tundma õppida. AEG oli see, kes tõi turule esimese automaatse pesumasina ja leiutas tehnoloogia, mis teeb kaasaegsed kuivatid energiatõhusaks. Lisaks seadmetele oleme välja töötanud algatuse Care More, mis aitab inimestel tänu paremale hooldusele oma riietest kauem rõõmu tunda.


Jätkusuutlikkus: hoiame seda, mis meil on

Et soodustada jätkusuutlikku tarbimist ja tootmist, tuleb meil aru saada, mis on ühe riideeseme elutsükkel. The Next Black uurib tootmisprotsessi keskkonnamõjusid alates toormaterjali kasvatamisest kuni nende värvimise, pesemise ja transportimiseni välja. Samuti uuritakse, kui palju riideid me ostame.

Me oleme pannud paljud inimesed oma riietesse suhtumist ümber hindama

Rick Ridgeway

Environmental Initiatives, asepresident, Patagonia

Läbimõeldud suhted

Jätkusuutlikkus tähendab omaenda soovidest kaugemale vaatamist. Rick Ridgeway arvates on parim, mis me oma planeedi jaoks teha saame, kui ostame ainult tõeliselt vajalikku. Ta julgustab tarbijaid lähtuma ainult oma vajadustest, mitte aga soovidest; oste vähendama, asju parandama ning taaskasutama ja ringlusse suuunama.

Hallake oma mõju

Patagonia usub vastutustundlikku tegutsemisse, elamist vastavalt oma võimalustele ja sellesse, et peaksime endast maha jätma just sellise planeedi, kus tahaksime ise elada

Me igatseme värve…kuid ma näen, et me kasutame värve väga erinevalt

Sophie Mather

Yeh Group

David Yeh, Yeh Group'i kaasomanik

Kohalike ressursside säilitamine

Tekstiilitööstus tekitab suurt survet maailma veevarudele ja ohustab kohalikke puhtaveevarusid, suunates keskkonda suures koguses ohtlikke saasteaineid. Yeh Group on selle vastu võitlema asunud DryDye™ tehnoloogiaga, mis kasutab tekstiili värvimisel vedelat süsinikdioksiidi, mis ei vaja vett ega kemikaale.

Yeh Group vabriku töölised DryDye protsessi läbi viimas
Kuivavad veevarud

Selle uue veevaba värvimistehnoloogia abil hoitakse ära miljonite puhta vee liitrite kasutamine kangaste värvimisel, ütleb Yeh Group'i kaasomanik David Yeh

Värskendav lähenemine

BioCouture'i asutaja Suzanne Lee segab kokku rohelise tee, suhkru, bakterid ja pärmi, et kasvatada "taimset nahka"

Kasvatage ise oma riideid

Kujutage ette, et saaksite uued riided endale ise kasvatada. BioCouture uurib, kuidas baktereid, pärmi- ja muid seeni ning vetikaid saaks rakendada rõivatööstuses. Tulemuseks oleks täiesti looduslik, 100% komposteeritav toode. Seda saaks kuivatada, lõigata ja kokku õmmelda. Selle tootmiseks ei peaks kasutama keemilisi aineid – seega räägime tõeliselt jätkusuutlikust moest.

Stiil, mis püsib

Kui õpime oma riiete eest õigesti hoolitsema, on see väga oluline samm jätkusuutlikuma elu suunas. Kas teadsite, et pikendades oma riiete eluaega isegi 9 kuu võrra vähendab teie süsinikujalajälge kuni 30%? Püüame aidata inimestel oma riiete, sealhulgas õrnade või spetsiaalsete väliriiete eest paremini hoolitsema hakata.

Vaata: The Next Black

Kiirmoetrendid on kasvatanud tekstiilesemete tarbimist viimase 10 aasta jooksul alates aastatuhande vahetusest ligi 47%. Mida tähendab see keskkonna jaoks? Kohtuge disainerite, novaatorite ja liidritega, kes esitavad väljakutse rõivatööstusele ja soovivad muuta meie käitumist – mida ja kuidas me tulevikus kanname.

Hoolitsege oma villase džempri eest AEG äpiga

See on loomulik

See, kuidas riided on valmistatud, on meie jaoks üha olulisem, sest äraviskamise asemel võib see olla pigem investeering. See mõjutab tugevalt meie ostmisotsuseid ja suhtumist riiete eest hoolitsemisse. My AEG rakendus pakub parimaid meetodeid õrnade ja naturaalsete kiudude ning eriotstarbeliste rõivaste hooldamiseks.


Tehnoloogia: riiete tulevik

Tehnoloogia dikteerib, kuidas riided muutuvad. Alates keha jälgivatest spordiriietest kuni moeni, milles kohtuvad teadus, kunst ja inimese füüsiline pool. Kogu maailmas tegutsevad innovaatorid selle nimel, et viia tehnoloogia ka igapäevaselt kantavate riiete teenistusse.

Ükskord saabub päev, mil kanname arvutit oma kehal

Nancy Tilbury

Studio XO

Futuristlik mood

Studio XO disainib valgusefekte ja mullimasinaid

Kõrgtehnoloogiline mood

Tehnoloogia kandmine viib meie mõtted tavaliselt käekelladele ja muule taolisele. Mitte aga Nancy Tilbury. Tema innovatiivse Studio XO disain on lemmikuks paljudele kuulsatele artistidele, näiteks Black Eyed Peas liikmetele. Studio XO jäi silma ka Lady Gagale ning see kuulub nüüd tema loomingulisele ettevõttele TechHaus.

Mood, mida saab juhtida

Studio XO on võtnud eesmärgiks vähendada inimeste garderoobis olevate riiete hulka, lubades meie tulevikuriiete vormi, lõiget ja värvi muuta vastavalt meie soovidele ja lemmiktrendidele. Tulevikus peaks meil olema võimalik moodi ka digitaalselt tellida ning koostada esitusloendeid ka riiete jaoks – samamoodi, nagu praegu multimeedia kanalites.

Üsna varsti ilmuvad andurid juba paljudele riideesemetele

Matt Hymer

adidas

Loodud parimaks

Alates aastast 2010 on adidas on rakendanud oma Innovation Lab'i, et uurida, kuidas integreerida tehnoloogiat spordijalatsitesse. Tulemuseks on MiCoach Team Elite System, mida kasutavad sellised maailmaklassi kuuluvad meeskonnad nagu AC Milan, Chelsea FC ja New Zealand All Blacks, et koguda platsil toimuva kohta andmeid reaalajas.

Nutikam riietumine

Kujutlege, et kannate riideid, mis on sama nutikad kui nutiseadmed. MiCoach-süsteem kasutab tekstiiltraati, mis on kootud õhku läbipaistva materjali sisse, et jälgida mängija keha aktiivsust. Imepisikesed andurid on ühenduses süsteemikeskusega. Andurid jälgivad treeningul pulsisagedust, löögitugevust, kiirust, kiirendust ja liikumistrajektoori.

Kiire reageerimine

MiCoach võimaldab treeneril mugava rakenduse abil mängijat jälgida

Vaata: The Next Black

Kohtuge disainerite, innovaatorite ja liidritega, kes on esitanud väljakutse mitte ainult rõivatööstusele, vaid ka sellele, kuidas me praegu oma uute riiete eest hoolitseme. Next Black pole film moeuudistest, vaid sellest, mis edasi saab.