Fikseeritud hinnaga remont

Fikseeritud hinnaga remont

Kuidas teenus töötab?

Kui Teie Electroluxi seadmel on defekt, garantii on lõppenud ja see ei ole vanem kui 10 aastat, siis küsige sellele fikseeritud hinnaga remonti.

Tellige Electroluxi kodumasinate fikseeritud hinnaga remonditeenus, mille puhul lisatasusid ja -kulusid kartma ei pea. Hind sisaldab tehniku külastust ja seadme remonti, kasutades originaalvaruosi.

  • Nõudepesumasinad     177,90 € 
  • Pliidid, ahjud, mikrolaineahjud, integreeritud kohvimasinad     182,90 €
  • Pesumasinad, kuivatid, kuivatiga pesumasinad     198,90 €
  • Pliidiplaadid, õhupuhastid     234,90 €

Teenus on saadaval ainult Tallinnas, Tartus, Pärnus, Rakveres ja Narvas.

 

Miks valida see teenus?

Kui tavateenuse puhul võetakse hind vastavalt remondi keerukusele, hooldustehniku ​​külastuste arvule ja kasutatud varuosadele, siis Fikseeritud hinnaga teenuse puhul on üks fikseeritud hind ja kõik.
 
Mida see sisaldab:
  • Tehniku ​​visiidi maksumus
  • Vea diagnostika
  • Seadme transportimine hooldusesse ja tagasi
  • Seadme remont
  • Kui seadet ei õnnestu parandada esimesel korral, siis korduva tehniku ​​visiidi tasu

Ehk siis, hinna sees on juba kõik remondiga seotud kulud, sh tehniku ​​ärasõit, defektide diagnostika, seadme võimalik transportimine volitatud teeninduskeskusesse ning tagasi, ja remont ise (sealhulgas töö ja kulunud varuosad) ja tehniku ​​võimalik hilisem lahkumine juhul, kui remonti esimesel visiidil ei toimu.

Lisa eelised, miks valida fikseeritud hinnaga teenus: 

  • Lühike tellimisaeg remondiks 5 päeva jooksul.
  • Professionaalne hindamine ja remont volitatud teeninduskeskuses.
  • Garanteeritud on originaalvaruosade kasutamine.
  • Täielik hüvitis remondi eest, kui seadet ei ole võimalik parandada.

Teenust saavad kasutada ka kliendid, kes kasutavad seadet oma äritegevuses.

Kuidas tellida?

Teenust ja tehniku külastust saate tellida mitmel viisil:

  • Helistades meie klienditeeninduse telefonil 665 0030.
  • Saates e-kirja info.eesti@electrolux.com ja kirjutades teemareale "Tellimus – fikseeritud hinnaga remont". Lisage e-kirja oma kontaktandmed, seadme number (PNC) ja mudeli- ning seerianumber. Saate lisada ka foto tootmismärgisest.

Pärast fikseeritud hinnaga remondi taotluse saamist ja kinnitamist saate infot makse sooritamise kohta internetis.

Pärast makse laekumist edastame teie taotluse piirkondlikule volitatud teeninduskeskusele, kes võtab teiega ühendust ja lepib kokku meistri külastuse kuupäeva.