Minu induktsioonpliidi funktsioon SenseBoil ei tööta

05.12.2019 12:04

Probleem 

  • Funktsioon SenseBoil® ei tööta 
  • Ma ei saa funktsiooni SenseBoil® aktiveerida 
  • Kuidas kasutada funktsiooni SenseBoil®?  

Hõlmab järgmisi üksusi:

  • SenseBoil® funktsiooniga induktsioonpliidid  

Lahendus: 

1. Valige keeduväli 5 sekundi jooksul pärast  SenseBoil® funktsiooni aktiveerimist. 

Täielik kirjeldus on toodud seadmega kaasnenud kasutusjuhendis

2. Lõpetage eelmised küpsetustoimingud ja valige vaba keeduväli, millel pole jääkkuumust. 

Kui kõik keeduväljad on juba kasutusel või neil kõigil on veel jääkkuumust, toob pliit kuuldavale piiksu, funktsiooni SenseBoil® indikaatorid vilguvad ja funktsioon ei käivitu. 

3. Kontrollige, kas olete kasutanud õiget kogust vett ja/või kartuleid ja õiget liiki kartuleid, et funktsioon toimiks.   

  • Veenduge, et vee ja kartulite kogukaal ei ületa 5 kg.  
  • Kasutage ainult külma kraanivett ning terveid koorimata keskmise suurusega kartuleid.  
  • Lugege kasutusjuhendis toodud täielikku kirjeldust või seadmega kaasnenud lühijuhendit. 


4. Kontrollige ja muutke oma pliidi võimsuse piirangu sätteid.  

Täielik kirjeldus on toodud seadmega kaasnenud kasutusjuhendis. 

Eettevaatust: Veenduge, et valitud võimsus vastab maja elektrisüsteemi kaitsmele.  

5. Veenduge, et kasutatav pott sobib funktsiooni SenseBoil® jaoks, jälgides esimest toiduvalmistamise seanssi.  

  • Funktsiooni saab parimal viisil kasutada vee keetmisel ja kartulite valmistamisel. Täielik kirjeldus on toodud seadmega kaasnenud kasutusjuhendis. 
  • See funktsioon ei tööta mittenakkuva pinna, nt keraamilise pinnaga nõude kasutamisel. 
  • Kartulite keetmiseks on parima tulemuse saamiseks soovitatav kasutada emailitud teraspotte. 
  • Erinevad potid võivad anda erinevaid tulemusi. Kontrollige valitud keeduväljal erinevat tüüpi ja erineva suurusega potte või kontrollige potte teisel keeduväljal. 


6. Veenduge, et pliidi pind on kuiv. Kasutage ainult kuiva ja puhta põhjaga potte.  

7. Vältige funktsiooni kasutamise ajal välist vibratsiooni (nt kasutades blenderit või asetades seadme kõrvale mobiiltelefoni).

8. Pöörduge volitatud teeninduskeskusse.  

Kui eeltoodud nõuannetest ei ole probleemi lahendamisel kasu, soovitame pöörduda hooldustehniku poole.